sobota, 3 listopada 2012

Jak zrobić własny kalendarz?

Jeszcze 2 miesiące i będzie koniec roku 2012 i rozpoczęcie 2013. Z tym się wiąże zmiana kalendarza. W tej notce napiszę wam jak bardzo łatwo można zrobić swój własny kalendarz.
Potrzebny będzie taki kalendarz:

Takie kalendarze nie są drogie, często też dają np. rodzicom w pracy, ja ten mam ze szkoły. Dostałam bo brałam udział w projekcie polsko-niemieckim.
Pewnie się domyślacie co następnie zrobić, kartka A4 z grafiką jaką chcecie umieścić na kalendarzu, można na niej samemu coś narysować  Ja na moim poprzyklejałam różne pocztówki, głównie te mangowe, które dostawałam razem z zamówieniem. Tą kartkę przyklejamy na miejsce obrazka z jakim mamy kalendarz.
O tutaj:

I gotowe!
Mamy własny oryginalny kalendarz. Pokazałabym wam swój, ale oderwałam te pocztówki i chce dziś coś stworzyć.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz