poniedziałek, 12 sierpnia 2013

Pożegnalny post.

Jak zauważyliście nie często tu ostatnio zaglądam, nie wiem czy jest sens dalej go prowadzić kiedy brak mi chęci. Miałam nadzieję, ze w te wakacje mi wrócą, ale niestety tak się nie stało. Nie wiem czy kiedykolwiek tutaj wrócę, raczej nie. Nie chcę też go usuwać, bo może informacje stąd się komuś w czymś przydadzą.
Szczerze mówiąc nie jestem jakoś specjalnie przywiązana do tego bloga, więc zostawienie go to nie jest dla mnie jakimś trudnym wyborem, wiem, to dość przykre. Może gdybym się do tego lepiej zabrała, nie zmieniała co chwile współautorów i własnym siłami zdobyłabym grupkę stałych czytelników. Może wtedy miałabym się do czego przywiązać.
Pozostaje mi się pożegnać, fajnie mi się tu pisało. c:
Zostawiam Was z coverem Hanbyula.. a co tam. Niech chociaż będzie klimatycznie.



Ah tak, jak ktoś chciałby mieć ze mną jakiś kontakt (haha, ta jasne)
mój twitter: https://twitter.com/Moriuchiyumi
facebook (można zapraszać): https://www.facebook.com/Anecianek
gg: 8375174

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz