czwartek, 20 września 2012

Postać z anime autorytetem?

Trochę nie typowe, co nie? Na WOSie miałam zadanie domowe, dokładniej to napisać kto jest moim autorytetem i uzasadnić. Był mały problem, pierwsze co pomyślałam-Naruto, ale niee, przecież to fikcyjna postać. Ludzi wartych uwagi nie znam dużo, a jak już znam to nie na tyle dobrze bym mogła o takiej osobie napisać. Wróciłam wiec do tej postaci, poszperałam w googlach i znalazłam to: http://www.senpuu.net/ Po przeczytaniu tego się zdecydowałam i napisałam właśnie o Naruto. Wzorowałam się na artykule z linka powyżej (w sumie początek jest prawie identyczny ;-;) Dodaje to tu (tak wiem, jest dużo błędów językowych):

Każdy ma osobe na której się wzoruje, taką osobe nazywa się autorytetem. Dla innych to może być znany sportowiec, czy aktor, a dla mnie jest to postać z anime (animowany japoński serial) pt. Naruto, chodzi mi dokładniej o główną postać której imieniem nazwano tą serie.
Gdy Naruto się urodził został zapieczętowany w nim demon, tym samym stracił matkę i ojca. Miał trudne dzieciństwo, przez bestie w ciele był odtrącany od innych. Rodzice jego rówieśników zabraniali się z nim bawić więc nie miał żadnych przyjaciół. Był samotny, ale nie pokazywał tego, rozrabiał żeby zwrócić na siebie uwagę, ale w głębi serca bardzo cierpiał, aż do momentu kiedy zrozumiał go jego sensei (mistrz, nauczyciel), Iruka. Można go nazwać jego pierwszym przyjacielem. Potem Naruto dołączył do drużyny 7, razem ze swoim rywalem Sasuke i sympatią o imieniu Sakura. Z czasem i z nimi się zaprzyjaźnił. Z biegiem czasu stawł się silniejszy i ludzie zaczęli go doceniać przez co zdobywał coraz więcej przyjaciół. *SPOJLER* Przy końcu pierwszej serii z jego rodzinnej wioski ucieka Sasuke, postanawia pójść ścieżką zła by dokonać zemsty. Przez większość drugiej serii Naruto szuka swojego przyjaciela by namówić go do powrotu. Kiedy w końcu go spotyka, i słyszy pytanie ‘Dlaczego cały czas za mną chodzisz?’ odpowiada: ‘Bo jesteś moim przyjacielem i Ty pierwszy mnie doceniłeś’ *KONIEC SPOJLERA*
Naruto pokazuje nam, że nie należy się nigdy poddawać, bez względu na sytuacje trzeba być slinym. Widać również jak ważna jest przyjaźń, że w każdej chwili można stracić ważną dla nas osobe wiec trzeba ją doceniać.

Chcę się również pochwalić, że zostałam adminką: Pierdol szkołe zostań hokage
Teraz uciekam poczytać książkę i czekać, aż mama przyjdzie i zrobimy razem przelew za wejściówkę na konwent.




Ren na rowerze.. ile razy to będę oglądać, za każdym razem śmieszy. HAHAHA

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz