poniedziałek, 18 lutego 2013

Drama ''Coffee Prince''

Jakoś w piątek wybiło 3000 wyświetleń, co mnie bardzo ucieszyło, więc na początku notki dziękuję wszystkim, którzy czytają i komentują notki na tym blogu!
Chcę też przeprosić o tak małą ilość notek pisanych przeze mnie, po prostu jak biorą mnie chęci na pisanie, to mam pustkę w głowie i nie wiem o czym pisać, planuje zrobić listę tematów, ale nie wiem kiedy się w końcu za to zabiorę.

Dziś chcę napisać o koreańskiej dramie Coffee Prince. Na tą chwilę, mogę śmiało nazwać ją moją ulubioną dramą.

Go Eun Chan to prosta dziewczyna o chłopięcym wyglądzie, całe życie ciężko pracująca. Choi Han Kyul to rozpuszczony facet, którego rodzina próbuje zmusić do ustatkowania się i przejęcia rodzinnego interesu. Przypadek sprawia, iż się spotykają, a Han Kyul wynajmuje ją jako swojego kochanka myśląc  że jest mężczyzną. Wspólnie udaje im się odpędzić wszystkie potencjalne kandydatki na żonę, podesłane przez jego babcię. Kiedy rodzina traci już nadzieję, babcia wpada na pomysł. Każe Choi Han Kyul'owi otworzyć stara kawiarnię i potroić jej zyski pod groźbą wydziedziczenia. Han Kyul do pomocy zatrudnia znów Eun Chan...
źródło

Zauważyłam, że jest sporo dram, gdzie główna bohaterka przebiera się za mężczyznę  w przypadku tej damy jest podobnie, z jedną różnicą, że Eun Chan tego nawet nie planowała. Można ją spokojnie nazwać chłopczycą, wygląda i zachowuje się jak chłopak. Właśnie za to polubiłam tą dramę! Nareszcie dziewczyna nie jest niezdarą, przez którą zasłaniałam twarz przy bardziej napiętych momentach. Drame ogląda się bardzo przyjemnie i szybko można się wciągnąć, więc z czasem oglądania myślę, że mało kto ma problemy. Jeśli ktoś chciałby obejrzeć, to wystarczy kliknąć w 'źródło' pod opisem, tam jest bezpośredni link.
Teraz pytanie do osób, które tą drame już obejrzały: co myślicie o niej?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz